Kajian ini bertujuan untuk mendapatkan maklum balas pelanggan mengenai perkhidmatan serta kemudahan yang disediakan di JAKOA. Sila bantu kami untuk meningkatkan mutu perkhidmatan dengan melengkapkan soal selidik ini.


    LelakiPerempuan


    20 – 35 tahun36 – 45 tahun46 – 59 tahun60 tahun ke atas


    Kakitangan JAKOAKakitangan KementerianSyarikat Swasta / PembekalPertubuhan Bukan KerajaanOrang PerseoranganLain-lain (Sila Nyatakan)


    1 – 3 kali4 – 6 kaliMelebihi 10 kali


    Pejabat Ketua PengarahPejabat TKP (P)Pejabat TKP(M)Unit Perhubungan Awam dan Unit IntegritiBahagian Khidmat PengurusanSeksyen PentadbiranUnit AsetSeksyen Pengurusan Sumber ManusiaUnit Peperiksaan & LatihanUnit Perkhidmatan & Kemajuan KerjayaUnit PerjawatanUnit HRMISSeksyen KewanganSeksyenTeknologi MaklumatBahagian Pembangunan SosioekonomiUnit Khidmat Teknikal (Bahagian Pembangunan Sosioekonomi)Bahagian Pembangunan Modal Insan & Kebajikan Orang AsliPusat LatihanJAKOA Negeri


    Maklumat umum jabatanPerkhidmatan JAKOAKekosongan jawatanProgram / latihanLain-lain (Sila Nyatakan)


    YaTidak


    YaTidak


    YaTidak


    YaTidak


    (*) mandatori