jakoa-faq | jakoa-call | jakoa-feedback | jakoa-sitemap

Kajian Kepuasan Pelanggan

Laman Utama ยป Kajian Kepuasan Pelanggan

    Kajian ini bertujuan untuk mendapatkan maklum balas pelanggan mengenai perkhidmatan serta kemudahan yang disediakan di JAKOA. Sila bantu kami untuk meningkatkan mutu perkhidmatan dengan melengkapkan soal selidik ini.


    LelakiPerempuan


    20 – 35 tahun36 – 45 tahun46 – 59 tahun60 tahun ke atas


    Kakitangan JAKOAKakitangan KementerianSyarikat Swasta / PembekalPertubuhan Bukan KerajaanOrang PerseoranganLain-lain (Sila Nyatakan)


    1 – 3 kali4 – 6 kaliMelebihi 10 kali


    Pejabat Ketua PengarahPejabat TKP (P)Pejabat TKP(M)Unit Perhubungan Awam Unit IntegritiBahagian Khidmat PengurusanSeksyen PentadbiranUnit AsetSeksyen Pengurusan Sumber ManusiaUnit Peperiksaan & LatihanUnit Perkhidmatan & Kemajuan KerjayaUnit PerjawatanUnit HRMISSeksyen KewanganSeksyenTeknologi MaklumatBahagian Pembangunan SosioekonomiUnit Khidmat Teknikal (Bahagian Pembangunan Sosioekonomi)Bahagian Pembangunan Modal Insan & Kebajikan Orang AsliPusat LatihanJAKOA Negeri


    Maklumat umum jabatanPerkhidmatan JAKOAKekosongan jawatanProgram / latihanLain-lain (Sila Nyatakan)


    YaTidak


    YaTidak


    YaTidak


    YaTidak


    (*) mandatori

    27 / 06 / 2021 12:50 AM
    Skip to content